Eerste maand in Bangalore! - Reisverslag uit Bangalore, India van Vincent Weelden - WaarBenJij.nu Eerste maand in Bangalore! - Reisverslag uit Bangalore, India van Vincent Weelden - WaarBenJij.nu

Eerste maand in Bangalore!

Door: Vincent van Weelden.

Blijf op de hoogte en volg Vincent

06 Maart 2014 | India, Bangalore

Two brothers on the 4th floor tv is terug! Dit keer weer een filmpje over de laatste weken hier in Bangalore.

Klik op de link voor het filmpje!

http://www.youtube.com/watch?v=_-g0LwOu0Jg

  • 06 Maart 2014 - 14:56

    Marjolijn Koenis:

    Leuk om weer iets van jullie te horen!
    Ik heb de foto's die je bij je vorige mail meestuurde op het digibord aan de kinderen laten zien.
    Ze vonden het erg leuk en ze vonden je wel" heul groot" ( zei Casper) in vergelijking met de juf........
    Succes maar weer en geniet van de tijd dat je daar bent.

    Marjolijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Vincent

Ik ben Vincent van Weelden. Ik ben 22 jaar oud. Ik studeer aan de HAN in Arnhem. Daar doe ik de PABO. Al lange tijd wilde ik voor mijn Minor naar het buitenland. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Bangalore in India. Ik ga samen met Carl Homberg voor 3,5 maand naar India om daar stage te lopen op een basisschool.

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 4144

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 22 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: