2 brothers on the 4 floor op locatie! - Reisverslag uit Bangalore, India van Vincent Weelden - WaarBenJij.nu 2 brothers on the 4 floor op locatie! - Reisverslag uit Bangalore, India van Vincent Weelden - WaarBenJij.nu

2 brothers on the 4 floor op locatie!

Door: Vincent van Weelden

Blijf op de hoogte en volg Vincent

17 Maart 2014 | India, Bangalore

Hier weer een filmpje van de 2 brothers on the 4 floor. Dit keer filmen we niet vanuit de studio, zoals jullie gewend zijn. Maar filmen we op locatie. Op deze manier krijgen jullie een beetje beeld van onze activiteiten hier in Bangalore.

https://www.youtube.com/watch?v=5itJmZg8Pxg&feature=youtu.be

  • 27 Maart 2014 - 14:07

    Eva:

    Leuk gedaan jongens! Beelden zeggen meer dan duizend woorden, en het scheelt jullie duizend woorden!
    Veel plezier nog :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Vincent

Ik ben Vincent van Weelden. Ik ben 22 jaar oud. Ik studeer aan de HAN in Arnhem. Daar doe ik de PABO. Al lange tijd wilde ik voor mijn Minor naar het buitenland. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Bangalore in India. Ik ga samen met Carl Homberg voor 3,5 maand naar India om daar stage te lopen op een basisschool.

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 4142

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 22 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: